permata Hati

permata Hati

18 May 2012

Sambutan.......

Sblm ni ader dok citerkan pasal taska si abang nak wat sambutan HAri Ibu n Hari Guru serentak.....dlm kul 2 lbh semalam taska stat wat majlis....ramai gak parents yang join.....yang aku ni plak kirenyer peserta baru lagi so still sipu2 la kononnyer....dipendekkan citer ok gak ler...byk gak games yg teacher sediakan.tp aku xderla join pn....tmbh lak hubby x join,komitmen keje lg penting kot.....si abang lak asal nampak aku asyik ajk balik je kejenyer,x sporting lgsg.....tp sempat gak main game berebut gula2...kire okla w/pn br 3 ari kt situ.....yang x tahannyer,abih main games lehla anak jate aku sowang ni x abih2 dok ngajak blk....tensen mak......leh plak dok menagmok sakan kt situ...malu dibuatnyer....maybe sbb panas,jd aku pn panas ati gakla ngan kerenah budak ni...x xleh nk sabar dah,singgah jgk la penyepit ketam kat peha si abang tu....lg bertambah haru dibuatnyer...skali bwk msk bilik aircond,last2 cool jgk...dptla aku makan ngan tenang...huhuhu....layan jerla.....

Si Aqil terima bunga utk hadiahkan pada ibunyer..
teacher Aniq...
tiup,jangn x tiup!!!
Time nk balik leh lak si abang ajak g Alamanda...td bukan main mengamok ek....dan2 tu leh lak nk berjalan jalan lg...layan jerla,kang dbuatnyer ade sambungan lg baik aku ikutkan jer.....ibu pn baik x bertempat gak....si anak pn naik lemak arrr...ni mesti nak layan main permainan dia la ni....
Dapat main jap pn jadila....klu dilayankan sampai ke mlm pn rasenyer x abih lg kot....demi anak2....saper lagi nk manjakan anak klu bukan ibu....hehehe....