permata Hati

permata Hati

09 May 2012

Nak bercerita lagik..

Alkisahnyer...klu dh masuk bulan Mei aku mulala wat kira-kira bajet 4 raya yg coming soon....huhuhu,biasalakan...tukang tailor pn biase dh nk ttp diorang punya tempahan...nk x nak aku kenela mulakan aku punya misi mencarik tailor yg still nk amik lg aku punya kain....dulu mmg beria benor bab2 ni,tp thn ni ntah kene wabak aper,dok kontrol chunn lg...mmg x ready aper2 pn.....klu x,maunyer dh berpasang-pasang kain aku dh longkok kt tailor....plan thn ni beli yg ready made je kot...klu yg tempah pn maybe spasang dua jer...klu xde pepehal tis monday tailor dtg amik aku punya design n ukuran skali,cheewaaahhh....hahaha,biasala aku ni mmg jenih suka ciplak n alter design org...nk lain dr yg lain katekan....3 super botak plak mmg kain dh beli siap2 n antar tailor,tgg nk amk utk pakai rayer je nanti.....cam tahun2 sblmnyer,bajet utk kuarga mentua especially ayah n mak mertua mmg aku sediakan,just belikn baju kurung n baju melayu...utk abah n ma pn aku belikan gak....hanya itu yg termampu...huhuhu...tp tahun ni aku igt nk belikan abah aku selipar raya plak,asyik beli baju jer....4 my MOM and MIL plak aku nk belikan set baju kurung termasuk tudung skali....insyaAllah....and bertambah meriah sambutan tahun ni coz ade penyertaan ahli kuarga baru kedua-dua belah pihak....(mesti kecoh mecohla)...adik aku bkl bersalin x lame lg n adik iparku baru je terima ahli baru....nampaknyer makin besarla ahli kuarga tok janggut(pak mentua).....huhuhu

Kenangan Raya Lepas....

Fil & Mil
My 3 Heroes
Abah & Ma
Ipar Duai
Tok Ayah wif cucu-cucu
Anak Dara....kekosongan lagik!!!hihihi
www.nukilanDhati.blogspot.com
suker nyer....