permata Hati

permata Hati

16 May 2012

Permata....

Permata Negara....gara-gara anak dapat masuk taska ni,ngan aku skali involve ngan bebudak riang-ria ni....alkisahnyer parents yang anaknye dpt masuk Permata Negara ni HARUS meluangkan masa selama 3 hati okey ngan anak2 agar anak x trase drastik sgt mak bapak diowang tinggalkan kat situ...kisahnye plak aku punya superhero si abang tu dh 2 mgg meninggalkan alam taska gara2 naik chicken pox...so,terpaksa dok ngan mak usunyer kt umah....ape lagi,naik lemak-lemak la budak tu kat umah...tambah lak si adik pn dok same ngan mak usunye....dah malas ibunye nk antor kat taska yg dulu tu...ape xnyer,pas satu satu penyakit yang singgah kat superheroes aku tu...x tahan aku...sekali dpt tawaran PERMATA ni,jd kite cubela dulu ek.....so,bermula semalam terpaksala aku bertapa kt Taska tu bersama ngan anak2 PERMATA yang lain....dh syaratnye camtu....ikut jela....1st day kene stay sampai ke petang,mak aiiii poning den dibuatnyo....ngan perut x terisi,tahankan jela....wat hal plak,dok memulas..tmbh lak ngan anak aku dok merengek nak balik....so,mintak kebenaran just half day je stay kat situ....sekali,Taska plak dekat ngan Alamanda,aku terjahla Mc D nak isi perut yg dah berdangdut ni.....anak aku ape lagi,sukerla sgt dpt happy meal tu...ngada abang ni kan,suh stay kt school xnak....2nd day lak,nampak dh ok skit dr smlm,dh leh togeder geder ngan geng2 lain...good boy anak ibu ni....tp still dok bertepek gakla ngan ibu kesayangannyer ni....last2 aku tinggalkan jer ngan teacher dia...huhuhu...abang kenela survive ek...sblm ni dok taska lama ok jer kan....so,tggl lagi satu ari utk aku melengkapkan syarat n terma PERMATA...terseksa mak tau....esok jugak  PERMATA adakan sambutan HARI IBU N HARI GURU....nak x nak kene join gak....hadoiiii!!!!