permata Hati

permata Hati

02 December 2011

MissionInAction

Maka bermulala misiku rini...jengjengjeng!!!!misi per plak nie??hehehe,aderla...klu nk tau,baca sampai abih ekkk....maka pada pagi yg hening lagi tenang,aku dapatla satu call from someone,somewhere....
'Helo,leh cakap ngan Pn.Wani?'
'yer,bercakap....'
'saya **** dari ****,puan dh dapat surat permohonan kan?'
'yer....'
'puan dah leh datang amik kunci rini'
'yer ker?ok,terima kasih'
so,rini aku memulakan misiku.seawal jam 7.30 pagi aku trn dari umah menuju ke ofis dulu utk dapatkan sain otograp bosku utk kelulusan permohonan...dalam setengah pastu aku memulakan perjalanan ke Sepang utk menyetelkan bil,pastu return back ke Putrajaya utk setelkan plak lagi satu bil...dah setel bil ke-2,so misis ke-3 ku plak adalah utk mendapatkan gugusan kunci yg akan menjadi milikku.....ha,nk tau kunci aper?hehehe,kunci umahla....tp bukan umah yg baru beli pn,umah kuarters jer..hehehe...dan bil2 yg dinyatakan kt atas tadi adalah bayaran deposit utk api n air..klu x byr bil2 tu xder guna gak aku dpt masuk umah baru kan?mmg penat2 giler seharian dok menyetelkan benda ni,sampaikan nk makan pn x menyempat,kesian perut aku ni...seharian kene tocer sbb x bagi makan...so,dh setel sumer tu,so aku pn gi melantakla kat Medan Selera TEJA kt Presint 9,Putrajaya...lapor punya pasal,licin aku bedal nasi ayam yg aku orger bersama ngan fresh oren...burrrppp!!!!(sori,hehehe)dah x sabor rase nk gi tgk umah baru ku itu...so klu nk tau pasal umah baru ku itu,tgg entry seterusnya k???