permata Hati

permata Hati

12 December 2011

Cik "P" datang......

Untuk pertama kali selepas hampir 16 bulan ketiadaannyer,pagi ni cik "P" datang jua akhirnyer....patut arrr aku rase smacam jek...emosi terganggu,huru-hara rasenyer,skit2 melenting,skit2 nak marah,,,yang jadi mangsa sudah semestinyer hubby and my superheroes...x pasal2 diorang yang kene tempias...ini sumer cik "P" punya pasalla nie...i'm so sowi ek hubby and superheroes ibu,hehehe....sapa cik "P" tu?bukan main lagi dia punya power ekkk...aper lagi,periodla....aku ni fully bf ank yg no 2..ank yg 1st dlm 7 bulan barula dia muncul...so,pasni kene hati2la ekkk,lampu merah dah muncul,laluan nk kene tepis2 la ek klu rasa xnak menambah lagi...lagipn aku xder merancang ape pun,makan ubatnyer idak,pakai Kondo* pn idak,suntik jauh skali la...sendiri2 jerrr...klu tereksiden,jangan nk tuding jari atau salahkan sesaper ekkkk,dh ko tu xnk merancang betul2!!!hehehe...(marah diri sdirila plak).insyaAllah,moga2 xderla kot...cover chantekkk punya!!hahaha...ari ni baru aku sedar,bila flashback balik peristiwa2 yg berlaku keatas aku 2 3 ari lepas adalah hint kedatangannyer..ader jer benda yg x kene,tambah lak aku tgh pindah masuk kuarters..maner nk fkr pasal duit,pasal ank nk letak kat maner,memang tensen dibuatnyer...skang biler dh tau sbbnyer aku raser tenang skit...pasni xmo marah2,fkr mende yg remeh2...aku nk cool jer...(cool la sangat!!)and satu lagi,patut arr member2 ofis pn dok tegor,ko ni pehal,asyik hangin jer???ko x dpt mlm td ek??heheh,sowi beb...biler org ckp camtu,tetiber teringat time skolah,geng2 aku panggil aku dgn gelaran *****...hanya geng2 trojan jer yg tau...huhuhu...