permata Hati

permata Hati

05 December 2011

HuruHara.......

Kepenatan yang amat dahsyat yg penah aku alami...(kononnyer)alkisahnyer,adik aku tu ha kene pi sarawak 4 2days atas urusan rasmi jabatannyer..so si kecik Qaseh Rania, anknyer adikku merangkap ank buahku terpaksa jadi ankku tuk 2 ari tu...okla kan,ank buah sdiri.lagipn bs adikku xnak jaga ari mgg.mmg aku dh tau si kecik tu jenih yg berpeel skit,susu formula x minum,just bf her mother's milk...just direct ok!botol2 x mainla...so,aku yg mmg still bf ankku yg second tu nak x nak terpaksala menyumbangkan susu aku ni for that little gulz...bermakna aku dh naik taraf jadi ibu susuannyer dengan izin hubbyku...meemang mencabar tul,kiri kanan dok mene***...sadis tul.umahku???mmg tahap gabanla berselerak..2 hero tu maner leh tgk umah kemas bersih jer...aper lagi,memang tunggang langgangla ngan diorang punya mainan n baju2 diorang yg x sempat berlipat memenuhi umah tu...hangin 1 badan dibuatnyer,tambah lg ngan kerenah little gurlz tu...sampaikan aku mmg dah naik hantu n meroyan dibuatnyer...serik!!!mmg pasni aku xnk lagi dah rela paksa jaga si kecik tu,tambah ngan peel superheroes aku tu...hubby aku!!lagila,sampai x terucap aper2la...dok pendam rase jer la...awak tengok saya,saya tengok awak...kepala pn dh naik ting tong dah...klu dh camni rasenyer plan nk tambah kuota kene tapis menapis dulula jawabnyer....huhuhu!!!cuma yg aku terharu,superheroesku sayang sgt ngan sikecik tu,lbh2 lagi si abang,Luqman Aniq tu.very2 the caring you...asal si Rania tu nk main mainan yg dia dok main,sanggup si abang bagi.si adik pn Rifqi Aqil ok gak,cuma kadang2 biasala budak kecik lagi kan,naik gak tangan tu kat Si Rania tu...time tido,kiri kanan dok apit..Ibu harap abang n adik akan tetap macam tu biler dah dpt adik gurlz sendiri ekkk...hihihi!!!(gambar x dan nk snap sbb dh penat sgt dok melayan keletah diorang)