permata Hati

permata Hati

05 November 2012

Melepas.....

klu ikutkan PERMATA punya program untuk penglibatan bulanan ibu bapa,bulan ni diowang wat rombongan ke kilang coklat Beryl kt Serdang nun ari Jumaat ni.....tp memandangkan stat khamih ni aku cuti,camno omak nk join?adoiiii,dahla aku malas nk wat penglibatan kat Permata tu,klu bab jenjalan okla gak....ni sumer gegara balik kampung tuk majlis kawin adik ipar punya pasal....(tetiba salahkan majlis kawin tu lak?)huhuhu...nampak gaya kene pikirla nk wat xtvt aper ngan bebudak tu sumer....satu hal plak nk kene google kt tenet....aku ni bukan jenih otak nk pikir memanjang....otak x brape nk kretip camnila jadiknyer....penat kenduri kawin adik 2 mgg lepah x abih lg,nk  menambahkan ketidakcekatan aku yg x pulih lg...sampaikan ank aku pn bila tanya nk blik kg ke idak pn jawabnyer xnak blk,sbb penat....budak kecik pn tau situasi kepenatan tu,aku ni mak buyung lagila.....
bagitau dek hubby xnak balik,bukannyer nk layan....wat dekkk jer....tensi omak kau ni....'ala,kali ni je balik,pasni dh xde dah...raya cina pn x balik...ibu kan dh sarat time tu'...leh cayer ker?stakat ni cuti rayer cina x penah miss blk w/pn aku dh nk meletup.....wait & see jela....nak bercerita pasal majlis kawin adik aku pn cam xde mood jer...gambor pn nan ado....si adik asyik dok berkepit jer,apepunxleh wat....nk lepah gian punya pasal,last-last barula sempat bergambar ngan kuarga,and opkos wif hubby..tu pn ntah apela gambornyer....ngan muka dh ilang abih serinyer....biasola,klu dh jadi tukang layan tetamu....tp xper,atleast ader gak gambor wif hubby and the heroes....hehehe...nk upload kat sini maybe lambat skit coz pakai kamera potograper berbayor,tungguuu jerla hasilnyer nanti....nak pakai kamera hp sendiri,mintak maapla yer,ntah mane dicampak tepon ritu....huhuhu....
untuk majlis coming soon ni plak,ntah jadik ntah idak gambornyer yer...tertakluk pada keadaan masa kejadian nanti.....klu si kecik tu x meragam,jawabnyer aderla hasil nanti,klu idak,mintak maap jela ek...jadik cam ritu gak ler gamoknyo....