permata Hati

permata Hati

05 June 2012

Seminar & Mamam......

Pagi ni aku n Pen.Pengarah bahagian aku kene hadiri ceramah Inovasi kat UM.....pegi mestila pakai drebar punya...huhuhu.....program stat kul 9.30,tp kul 9.00 baru nk gerak gara2 misscommunication kate omputih.....sampai sana ceramah dh stat....dahla aku ni ngan perut x brisi lagi,mula masuk anginla...tp nk wat camne,tahan jerla....stat jer dgr ceramah mulala mata ni pn mula syahdu....ape yg owang bg talk kt depan tu aku hangguk jer sepanjang masa....biasa arr kan....nasib baik bwk gak menatang gajet ni,ade gak wat ilang ngantuk aku....tp kene cover gak arrr....yela,majlisnyer sumer golongan profesional,ntah camne aku leh terjoin plak....geng aku pn samerla,mula khayal....last2 tukar tmpt duduk yg ader privacy skit...ape lg,layan men tenetla...huhuhu...x sempat abih talk,kitorang blah dulu...hahaha...x senonoh tul....dh alang2 waktu lunch,kitorang gi ke Serai Empire kat Empire Shopping Gallery,Subang Parade...
Dah owang nk banjer,bagai disorong bantal arrr....hehehe.....
skali tgk menu,mak aiii leh tahan gak regenyer....mesti rasanyer hebat nie....
dia punya serve skit punya lembap gak la....nak kate ramai sgt customer x gak....
dh sampai order,aku amik serai platter....skali raser,ermmmmmm maybe x kene ngan tekak aku kot...x bleh blahhhh....
main plak belasah pakai tangan jer,aku ni bukan jenih yg protokol,sowiii....
Abang Eddy,driver kitowang plak order set beger....tgk care makan cam best jer....
geng aku pn amik same cam aku,n order butter prawn...ini pn rase cam biaser2 jer...
Overall,rase cam x berbaloi w/pn owang banjer.....skali datang bil dekat Rm200,giler mahall....tobat,mmg aku xdernyer nk dtg lg pasni....