permata Hati

permata Hati

13 February 2012

Ujian Lagi......

Sesak rase dada,berserabut kepala dibuatnyer.....ujian datang bertimpa-timpa....igtkan dh leh tarik nafas panjang,namun Allah Maha Berkuasa....Mgg lepas si adik naik bintik2 kecil area lutut,siku n skit2 kat badan...boleh kata satu badan naik bintik2 kecil.igtkan alahan makanan,aku wat derkkk je la....2 3 ari pastu makin kurang n sikit ok...smalam plak demam,suhu hampir 40'.....klu dh demam,jwbnyer mmg aku x leh nk tido lenala.....tingtong rasa kepala aku ni....pg kk pagi tadi n doktor bgt rupa2nyer bintik kecik yg hinggap kt tubuh si adik rupanya penyakit kaki,kuku n mulut...berderau rasa darah,nasib baik x teruk sgt.....so,si Adik terpaksa dikuarantin this week n xleh antar kt taska....adoyaiiii,camner ni,cuti dh abih..hubby lak rini dh amik cuti...mane aku nk letak si Adik ni?mintak2 x berjangkit kt Abang....klu dpt jgk kt abang maka aku terpaksa isytihar DARURAT!!!sdiri mau igtla.......