permata Hati

permata Hati

01 October 2012

Si abang.....

Nak citer pasal si abang bagi alasan x nak g school gara2 maksunyer a.k.a adik bongsu aku ader kat umah...aku mintak tolong makusunye jaga si adik untuk minggu ni sbb mamanye stat jaga bebudak mgg depan..nak x nak terpaksala impot jap adik aku tu ha....bangun je pagi td makusunya yang mandikan...stat je celik mata 2 bradik ni maka statla siaran radio x berbayar berceloteh...si abang awl2 lagi dok bgt makusunye yg school dia rini tutup,cuti lagi sbb taecher balik umah,xleh nk datang school....makusunye iyakan jela.....aku plak dok bersiap,dah elok 2 bradik tu mandi n pakai baju bagai,aku pn trus capai beg si abang nk antar school....dan2 tu si abang,
                                         I :abang,jom.....dh lmbt ni...
                                       A :rini abang xnak g school...
                                       I : naper lak?cepatla,dh lmbt ni...
                                     A :abang xnak g school sbb rini school tutup,abang cutila
                                      I : bile masa lak school tutupnyer,naper plak tutup?
                                    A : teacher x datang,teacher balik umah....
                                     I : naper lak teacher balik umah?
                                   A :sbb school tutupla....
                                   I : ??????
suke ati ko la nak oiii,kang dok bersoal jawab ngan budak sowang ni mmg sampai bile pn x abih....last2 aku blah jer....siap si kecik tu pn ber bye2 ngan aku,mmg dh x heran 2 bradik tu nak ikut aku klu dh makusunye ader....tensi mak ko....